هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها

جانشین نیروی انتظامی: اعتراض حق مردم است| جمعیت حاضر در سطح شهر‌ها تماشاگرند| تعداد بسیار کمی مزدوری می‌کنند

  • کد خبر: ۱۲۸۹۳۷
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
جانشین نیروی انتظامی: اعتراض حق مردم است| جمعیت حاضر در سطح شهر‌ها تماشاگرند| تعداد بسیار کمی مزدوری می‌کنند
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اعتراض حق مردم است، اما عده‌ای به‌دنبال سوء استفاده از شرایط موجود هستند و زمانی که این اعتراض‌ها توسط عده‌ای قلیل تبدیل به شورش شود در آن زمان آرامش و امنیت مردم خط قرمز ماست.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار قاسم رضایی در چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور‌های خارجی مستقر در تهران اظهار داشت: این جلسه بر پایه وحدت، هماهنگی و تعاملات است؛ امروز ما در کشوری زندگی می‌کنیم که پایه آن اسلام ومعنویت است و سکاندار این نظام مقدس در کشور جایگاه ولایت فقیه و برگرفته از بطن اسلام است.

جانشین فراجا با بیان اینکه امروز افتخار این کشور اسلامی این است که به گفته بزرگان همه معنویت‌ها به این جایگاه وصل می‌شود، تصریح کرد: امامین انقلاب و بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌ای را بر محوریت اسلام قرار دادند و امروز مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز در جایگاه ولایت به عنوان جانشین امام راحل هستند و ما نیز معتقد هستیم، ولی فقیه جانشین به حق امام زمان (عج) است و تمامی مجموعه‌های کشور نیز تحت تابعیت، ولی فقیه هستند، ولی فقیه‌ای که زبانزد همه جهانیان است.

سردار رضایی با بیان اینکه یکی از افتخارات نیرو‌های مسلح و پلیس جایگاه، ولی‌فقیه است، تصریح کرد: تابعیت از، ولی فقیه اعتقادی است نه دستوری و ما همیشه با تمام وجود و از صمیم قلب در هر مجلسی بعد از نام خدا که همه چیز از آن او است به ارزش‌ها می‌پردازیم و یکی از این ارزش‌های زنده و روح بخش جایگاه ولایت فقیه است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از ارزش‌های ما شهیدان والامقام و معزز هستند، عنوان کرد: همه ما امنیت و آرامش را مدیون شهیدان بوده و امانت دار و ادامه دهنده راه آن‌ها هستیم و همیشه آن‌ها را بین خودمان و خدا واسطه قرار می‌دهیم چرا که یاد آن‌ها همیشه زنده است.

وی در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته وحدت تصریح کرد: این هفته برای همه ادیان است نه صرفا مسلمان‌ها ضمن اینکه خداوند متعال نیز به موضوع وحدت را تاکید کرده؛ آنچه که باعث می‌شود شیطان بر آدم غلبه کند تفرقه است این جلسه هم بر پایه وحدت تعاملی است و همه ادیان نیز برای ما ارزشمند هستند.

جانشین فراجا با اشاره به تقارن هفته وحدت با هفته گرامی داشت عملکرد فدائیان و خادمان ملت (هفته فراجا) گفت: هفته فراجا را خدمت تمامی کارکنان و هم میهنان در سراسر ایران اسلامی و همچنین خانواده‌های صبور کارکنان انتظامی تبریک عرض می‌کنم ان شاءالله بتوانیم در این هفته خدمات رسانی مضاعفی به مردم داشته باشیم.

وی در ادامه مطالب فوق و خطاب به مهمانان حاضر در جلسه عنوان کرد: حتما در بررسی‌های خود اشراف دارید که جمهوری اسلامی ایران سه قوا دارد (اشاره به ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسدار انقلاب اسلامی و فرماندهی کل انتظامی کشور) که هر کدام دارای وظایف مشخص و تفکیک شده هستند و همه با یکدیگر دارای پیوستگی در راستای امنیت داخلی و ملی همپوشانی دارند.

وی با بیان اینکه فراجا سازمانی فراپلیسی است، ادامه داد: این سازمان فرزند انقلاب است و به مردم خدمت می‌کند و به واسطه عملکرد مطلوب ماموریت‌های محوله و ذاتی همیشه مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

جانشین  فراجا با بیان اینکه بخش اعظم فعالیت مرزبانی مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و تروریست‌ها است، تصریح کرد: در این راستا مرزبانی کشور عملکرد بسیار خوبی دارد چه بسا شهدای بسیاری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب مرزبانی به دنبال اتفاقات اخیر در کشور افغانستان ادامه داد: بعد از روی کار آمدن طالبان در کشور همسایه ما در افغانستان آوارگان بسیاری به سمت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران آمدند و مرزبانان ما به مردم افغانستان به طور ویژه یاری می‌رساندند.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه به واسطه همین خدمات رسانی مضاعف به مردم رهبر معظم انقلاب اسلامی لقب پلیس مقتدر و مهربان را به ما دادند، عنوان کرد: اعتراض حق مردم است، اما عده‌ای به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود هستند و زمانی که این اعتراض‌ها توسط عده‌ای قلیل تبدیل به شورش شود در آن زمان آرامش  و امنیت مردم خط قرمز ما است.

جانشین فراجا همچنین عنوان کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته این جمعیتی که در سطح شهر حاضر می‌شوند تماشاگر و تعداد بسیار کمی هستند که مزدوری می‌کنند و رسانه‌های بیگانه نیز از فرصت به دست آمده استفاده کرده  و شرایط را به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار هفته فراجا "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" تصریح کرد: امروز پلیس آماده خدمت رسانی مضاعف به مردم و همیشه در کنار آن‌ها قرار دارد، متاسفانه برخی از کشور‌ها ناآگاهانه تحت تاثیر افکار پلید رژیم صهیونیستی غاصب و آمریکای جنایتکار هستند و مدعی می‌شوند که حقوق بشر رعایت نمی‌شود این در حالی است که در آمریکا افراد غیرسفیدپوست را (به خاطر سیاه بودن) می‌کشند.

سردار رضایی ادامه داد: طی روز‌های اخیر ما شهیدانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده ایم که اگر می‌خواستیم نظامی عمل کنیم قطعا اینگونه نبود.

وی با تاکید بر اینکه انتظار این است که شما برای کشور‌های خودتان رفتار پلیس را تبیین کنید، تصریح کرد: هر کشوری مستقل است و نباید نگاهش به آمریکا باشد در روز رحلت و شهادت نبی اکرم (ص) شاهد حضور گسترده مردم در راستای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم و در این روز یکی از شعار‌های مردم درود بر پلیس و حمایت از عملکرد پلیس بود؛ بیش از ۶۰ درصد شعار‌های مردم در راستای حمایت از پلیس و محکومیت اغتشاشات بود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ایران اسلامی یک کشور خشک نظامی نیست عنوان کرد: این در حالی است که رسانه‌های استکباری ایران اسلامی را اینگونه جلوه می‌دهند؛ کسانی که واقع بین هستند بایستی در این راستا شفاف سازی کنند به ویژه اینکه ما نظامی‌ها سیاسی نیستیم؛ پلیس جمهوری اسلامی ایران هیچ محدودیتی برای ارتقاء تعاملات با سایر کشور‌ها ندارد به جز کشور‌های غاصب که باید از روی زمین محو شوند و روزگاری صرفا از آن‌ها در تاریخ نامی باقی خواهد ماند که آن هم باید حذف شود.

جانشین فراجا خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در همسایگی کشوری به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در جهان قرار دارد؛ طی ۲۰ سال گذشته زمانی که قدم نامشروع و ناپاک آمریکای جنایتکار به کشور افغانستان باز شد، تولید مواد مخدر به ۵۰ برابر رسید.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر قرار دارد، گفت: مواد افیونی برای همه مضر است بنابراین بایستی با همکاری همه کشور‌ها و سازمان‌ها به این موضوع فائق آییم؛ امروز استکبار جهانی به دنبال تفرقه است چرا که منفعت خود را در آن به دست می‌آورد و به دنبال منافع نامشروع خود است بنابراین بایستی هوشیار باشیم تا اسیر فتنه‌های استکبار نشویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->